In juni 2012 wordt de documentaire van Regisseur Rischi Chamman (omroep OHM, Nederland 2) uitgezonden. Deze bestaat uit 2 delen, waarbij twee clienten gedurende een aantal sessies worden gevolgd en de healers en oprichters van AuraTouch (Nederlof Centrum) worden gefilmd. Deel 1: 9 juni 10.30 uur (10 juni 15.00 uur herhaling) Deel 2: 16 juni… [Lees meer ...]
Uit eerder onderzoek is al gebleken dat kurkuma in staat is om kankercellen af te breken. Ook zou het goed zou zijn voor het geheugen en de lijn.Britse wetenschappers gaan onderzoeken of kurkuma, een indiaas kruid, kan worden ingezet bij de bestrijding van darmkanker. Kurkuma Kurkuma is een kruid dat ook wel koenjit of Indiase… [Lees meer ...]
Capsules met lactobacillen kunnen verrassend goed blaasontstekingen voorkomen. Ze zijn minder effectief dan antibiotica, maar het verschil is niet zo vreselijk groot. Bovendien treedt er bij lactobacillen geen resistentie op, terwijl dat bij antibiotica een groot probleem is. Dat blijkt uit een studie onder leiding van AMC-onderzoekers Suzanne Geerlings en Mariëlle Beerepoot. Een publicatie hierover… [Lees meer ...]
VOORJAAR NIEUWS NEDERLOF CENTRUM – APRIL 2012 ONDERWERPEN: - TV Opnames documentaire Aura- en Chakra healing (Nederland 2) - Cholesterol- en triglyceriden: voeding als medicijn - Voedingsmodule - 2 dagen meditatie en verdieping - Aromatherapie - Reiki voor kinderen MEDEWERKING DOCUMENTAIRE AURA- CHAKRAHEALING Zoals de meesten onderwijl wel weten is de opleiding Professioneel Aura-Chakrahealer deel… [Lees meer ...]
Rode wijn helpt tegen obesitas. Een bepaald element uit de drank, dat ook in druiven zit, kan voorkomen dat vetcellen zich ontwikkelen. Dat meldt Journal of Biological Chemistry naar aanleiding van onderzoek van Purdue University. Vetcellen Het duurt minstens tien dagen voordat cellen zich volledig hebben ontwikkeld tot vetcellen. De aanwezigheid van de stof piceatannolvertraagt… [Lees meer ...]
Groenten en fruit verandert huidskleur Laatste update: 7 maart 2012 23:08info AMSTERDAM – Het eten van groenten en fruit zorgt voor meer rood- en geeltinten in de huid die samen zorgen voor een gezonde kleur. Foto: Gezondheidsnet Onderzoekers van de University of St. Andrews in Schotland, onderzochten of de hoeveelheid gegeten groenten en fruit effect… [Lees meer ...]
Verkeerde vetten zorgen voor irritatie en agressie woensdag 14 maart 2012 13:15 Het eten van te veel vet kan leiden tot meer agressie. Mensen die veel producten eten met transvetten erin zijn agressiever en sneller geïrriteerd dan mensen die deze laten staan. Transvetten zitten onder andere in fastfood en gebak. Transvetten zitten onder andere in… [Lees meer ...]
AMSTERDAM – het DNA van spieren wordt op dezelfde manier aangepast tijdens het sporten en het drinken van koffie 6 maart 2012 18:41 Dat schrijven Zweedse onderzoekers van het Karolinkska Instituut in Stockholm dinsdag in Cell. Het idee dat DNA statisch is en niet meer verandert tijdens het leven is al 10 jaar van tafel.… [Lees meer ...]
De beroepsopleidingen van het Nederlof Centrum zijn per heden gekwalificeerd als: HBO-bachelor niveau. De opleidingen voldoen aan de inhoudelijke kernkwalificaties voor de HBO-bacheloropleiding als gesteld door de commissie Franssen. Dit is beoordeeld door het instituut KTNO. Het betreft de opleidingen: Paramedisch Natuurgeneeskundige – specialisatie Aura- Chakrahealing Paramedisch Natuurgeneeskundige – specialisatie Reiki RM (master) Paramedisch Natuurgeneeskundige… [Lees meer ...]
‘Kerkganger heeft lagere bloeddruk’ Er bestaat een duidelijk verband tussen het aantal uren die doorgebracht worden in de kerk en een lagere bloeddruk. Een groot langdurige Noors onderzoek laat dit zien. Foto: ANP “Hoe vaker iemand naar de kerk gaat, des te lager is de bloeddruk.”, vertelt onderzoeker Torgeir Sorensen van het Sykehuiset Innlandet. “En… [Lees meer ...]
juni 2, 2012
Reageren uitgeschakeld